کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی محصولات پوست و مو آسو به اطلاع می رساند استفاده از ‌این سایت به معنی توافق کامل شما با قوانیین مندرج در اين صفحه می‌ باشد

– فروشگاه اینترنتی آسو متعهد به رعایت کلیه اصول و رویه‏‌های اخلاقی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیک در قبال کاربران خود می باشد.

– کاربر سایت با ثبت نام و استفاده از خدمات سایت آسو موافقت خود را با تمام قوانین سایت اعلام کرده است لذا حق هرگونه شکایت و اقدام قانونی را در خصوص فعالیت های سایت از خود سلب می نماید.

– استفاده از کلمات مناسب جهت استفاده در ایمیل در هنگام ثبت نام در سايت الزامی است. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، فروشگاه اینترنتی آسو می تواند نسبت به حذف حساب كاربر و قطع دسترسی وی به امکانات سایت اقدام نماید.

– استفاده از کلمات مناسب در هنگام ارسال نظرات در سایت الزامی است.

– احترام به قوانين جمهوری اسلامی ایران و عدم نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست در هنگام ارسال نظرات در سایت الزامی است. در صورت مشاهده موارد مربوطه دسترسی كاربر به سایت براي هميشه قطع خواهد شد.

– کاربر موظف به حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خویش است و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعات از طریق ایمیل کاربر و رمز عبور بر عهده کاربر می باشد.

– در خصوص افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم رایانه وی مسئولیتی بر عهده فروشگاه اینترنتی آسو نیست.

– کاربر موظف به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و کامل است. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

– استفاده کاربر از فروشگاه اینترنتی آسو به‌ نحوی که باعث آسيب، از کار انداختن يا ایجاد عیب در سایت شود ممنوع است. کاربر مجاز به دسترسی يا تلاش برای دسترسی به محتوایی که بنا به تشخیص فروشگاه آسو خارج از دسترس است یا ارائه نشده ‌نمی باشد.

– آسو در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده مسئولیتی ندارد.

–هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از محتوای سایت آسو پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت